İYS

Hizmet Sağlayıcılar için

İzin Yönetimi

İleti Yönetim Sistemi’ne kayıt olup mevcut izinlerinizi bir defa ekledikten sonra iletişim onaylarına ilişkin tüm süreci hızlı ve kolay bir şekilde yönetebilirsiniz.

Onay ve Ret Bildirimi

Müşterilerinizin onay ve ret bildirimlerini farklı kanallardan kolayca toplayabilir, işletmenize ait markalarınız için bu izinleri ayrı ayrı yönetebiliriniz.

İleti Yönetimi Hizmetleri

Yönetmelik‘te belirtildiği üzere vatandaşlara sağlanması zorunlu olan çağrı merkezi kısa numara ve kısa link hizmetlerini dilerseniz İleti Yönetim Sistemi üzerinden alabilirsiniz.

İzinlere Hukuki Dayanak

İleti Yönetim Sistemi’ne yüklenen veya İleti Yönetim Sistemi aracılığıyla alınan tüm onay/ret bildirimleri zaman damgasıyla işaretlenir. Böylece izinlerinizin varlığı hukuki olarak geçerlilik kazanır.

İzinlere Hukuki Dayanak

İleti Yönetim Sistemi’ne yüklenen veya İleti Yönetim Sistemi aracılığıyla alınan tüm onay/ret bildirimleri zaman damgasıyla işaretlenir. Böylece izinlerinizin varlığı hukuki olarak geçerlilik kazanır.

Her onay için bir bildirim

Hizmet Sağlayıcılar, İleti Yönetim Sistemi dışında aldıkları onay ve ret bildirimlerini, web arayüzü veya teknik entegrasyon aracılığıyla İleti Yönetim Sistemi’ne iletecektir.
İleti Yönetim Sistemi, kendisine iletilen onaylar için alıcılara bildirim gönderecektir.
Alıcılar dilerse bu onay bildirimleri üzerinden çıkış haklarını kullanabilecektir.

Hizmet Sağlayıcı Verileri

Cronoc Yazılım

İleti Yönetim Sistemi